A6


Såg dom här skorna på H&M idag, herregud vad snygga, i den här färgen.
Men väldigt höga och jag + höga skor = fööööör lång. Så jag behövde inte ens tänka.
Men 298,- för den som är intresserad.

Väskan jag ville ha fanns självklart inte heller så jag får väl kolla här i borås imorgon och hålla tummarna, grejen är bara den att utbudet här brukar aldrig vara bra, så det är nästan inte någon idé.. aja.
Sen provade jag dom lappade jeansen på bikbok och var helt inne på att jag skulle köpa ett par tills jag stor där i provrummet, dom var extremt små i midjan och jag fick gå upp ända till 30, förstår ni !? TRETTIO! jag brukar ha MAX 26. Alltså väldigt konstiga i storleken, och då blev dom inte snygga över knäna/nederdelen av låren, så inget köp tyvärr.
En ganska misslyckad shoppingrunda för min del.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar!

Kommentera här
Postat av: Linnea

Jag vill också köpa de skorna, har kollat på de varje dag:) synd om shopping rundan.

2009-02-17 @ 15:45:24
URL: http://crokodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0