tisdag

heeeeeej!
jag är gladgladglad. idag var det rätt slappt i skolan typ, hade test på muntliga nationella i svenska och sen kollade vi på weeds. Efter "julbordet" till lunch, som förövrigt var det sämsta någonsin så gick vi till borås hallen för att kolla när några utav niorna spelade fotboll&innebandy mot lärarna. Det gick väldigt dåligt =) haha. Sen gick vi ner till Teknis vs. Bäckäng och kollade, kuligt. När vi skulle gå in till stan sen efteråt så kom nåt pucko och hoppade upp på min rygg, blev så jäkla sur!.. haha skoja, de va bästa filip! Så åkte vi hem till honom, myspyyys. O så gick vi ut o lekte i snön, hahahaha. Sen lyckades jag missa min buss när jag skulle hem, men det löste sig.

Nu ska jag snart ta en dusch.

 
snö i borås!


Kommentera här
Postat av: cassis

haha woho! det var kuuuuuuuul :)

2009-12-15 @ 23:05:55
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha o jag som trodde att du trillade:D haha!! lärarna suuuuuger! :)

2009-12-16 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0