Superonsdag (haha)

HOLAAA! (vg+ på spanska redovisningen idag, vad sägs om den? ;) vavavaaaa?)

Nej men, hade två redovisningar och det gick nog rätt bra så tummen upp på det. Sen var jag smart och glömde mina idrottskläder för jag hade rrrrrätt bråttom imorses. Så jag åkte hem tidigare eftersom det var sista lektionen. Eller de blev bara en halvtimma tidigare än jag skulle kommit hem egentligen, för först kommer inte bussen vid skolan, så då fick jag vänta 45 minuter. Och sen åker bussen på busstorget precis när jag kommer dit så då fick jag vänta ytterliggare en halvtimma, ni kan nog förstå att jag var lagom glad när jag stog där och frös. Men sen kom ja hem och nu har jag pluggat en del matte tills provet imorn och kollat tv. Bara SO & lite bild kvar då. FOKUS! men det tar jag hand om snart.

haha rätt mobbat att jag tar bild på detta när jag går från bussen. Men det var jätte fint i verkligheten, lovar!

frusen och sur! typ ;)


Kommentera här
Postat av: clara

VG+ wihoooo :D hahah

2009-12-03 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0