Mentors dag

hej!
sitter & målar naglarna just nu. Idag var det skola då, vi hade "mentors dag" när eleverna och lärarna ska hitta på nåt kul o göra, men istället hade våra lärare bestämt att vi skulle tillverka egna spel, hahaa. Dom blev verkligen nerröstade, alla skrek och ingen ville göra det. Så efter en timmas tjat så fick vi typ göra vad vi ville och sen kollade vi film, fast egentligen hade de bestämt att vi absolut inte skulle kolla film eftersom vi ska göra de imorgon. Men det blev ju bra =)

Sen efter skolan gick jag och elin till stan lite snabbt för att kolla lite julklappar, skit kallt var det & vi hittade ingenting. Så nu ska jag snart göra iordning mig oså, imorgon har vi ju avslutning på kvällen också, äääntligen. Får betygen imorgon också, liiite nervöst är de ju, även fast man vet de flesta.

Tog typ några bilder idag men det blev inte bra, men imorgon ska jag ha med mig kameran både till skolan & avslutningen!

Kommentera här
Postat av: Anonym

hahaha det blev typ kalabalik, lärarna blev mobbade! :D

2009-12-16 @ 20:00:07
Postat av: Elin

hahaha eleverna demostrerar, eleverna har fått nog, eleverna vill ha frihet, här i sin egna skola! hehehehehehe :) dagen <3

2009-12-16 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0