Lucia fredag!

idag var det ju då lucia, åkte till vasallen där lucia tåget var klockan sju på morgonen, var jätte trött, hade bara sovit typ fem och en halv timma. sen så började det första tåget 08.10 och det andra 09.30, båda gick faktiskt jätte bra! Så det var ju kul =) jag hade ingen kamera med mig, men massa andra hade det. Så jag ska försöka få tag på lite bilder tills imorgon som jag kan visa.

Sen åkte jag bara hem idag, var hur trött som helst.. Jag & pappa åkte och hämtade victor på tågstationen och så köpte vi pizza, för det är bara vi hemma.
Nu ska jag kolla idol igen och sen sova..


trött efter lucian idag kan man ju säga..


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0