Lördauug

hallådär!
Har precis kommit hem från elin, blev inte så sent för jag orkade inte ta bussen så min kära mamma kom och hämtade mig.
Idag har jag varit i stan med filip en stund och sen hemma hos honom, myyys, alltid lika kul, han är bäst! Sedan vid 6 så åkte jag till eliiin. Clara kunde inte komma för hon va sjuk så det var bara vi två. Lagade mat & vi är seriöst grymma på det. Sen satt vi o sjöng till singing bee, haha tur att ingen hörde oss, verkligen! Kul var det i alla fall ;) Och så kollade vi på Dance your ass off eller var det heter, det var nog det konstigaste programmet jag har sett på riktigt länge. hahahaha, jätte tjocka som ska gå ner i vikt oså är de typ danstävling. 

Nu ska jag tjöta vidare me elin på msn!

 
romantisk middag för 2 typ ;) hahaahah men det var gottt


assåå!? hahaha.

buuuhuu =( fint blåmärke på knät efter vurpan igår, hahahahahaha!


Kommentera här
Postat av: Elin

hahaha vilken middag vi hade :D med musik o allt! kan de bli bättre? ;) haha.. fan lina, nästa avsnitt är vi med i ? :O R.I.P ditt fina knä<3

2009-12-05 @ 23:07:33
Postat av: clara

hahahaha jäklar vilket blåmärke :O <3

2009-12-06 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0