Klantigt

idag har varit världens konstigaste & roligaste dag. Fast jag har typ haft otur. Först hade vi idrott i alla fall, och det gick bra. Sen hade alice glömt sina jeans till efteråt så vi struntade i slöjden och gick hem till henne för att hämta dem istället. sen när vi skulle tillbaka till skolan så går man ner för en rätt brant slänt till en gångväg. Och då gör jag världens vurpa, hahahahaha. Det var typ lera i gräset. Så jag trillade skit roligt. Alltså jag har inte skrattat så mycket på riktigt längre, trodde jag skulle dö av krampen i magen typ. hahah! Synd att vi inte kunde filma. Hela skorna var leriga och tightsen. Så nu har jag en fet röd bula på knät =( buuu. Aja det var värt alla skratt i alla fall.
Sen snubblade jag typ två gånger till och fick skäll av min lärare för att jag inte räckte upp handen och för att jag "pustade"? haha, efter vi hade slutat så kom han o ville prata med mig, heelt konstig

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till knalleland. Köpte jätte söta trosor & en bh. Nu är jag hemma och är hur trött som helst. Ska lägga mig och titta på the proposal, för dom filmerna ska in imorgon och jag har inte hunnit kolla.


evighetskulor! Ser typ ut som ett öga.. mums


Kommentera här
Postat av: cassis

hahahahahahaha!

2009-12-04 @ 17:00:30
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: A

svar: haha jaah! alltså herregud jaa det var verkligen roligt hahahah :D

2009-12-05 @ 18:37:57
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0