Jobbig inlämning

spyyyr på mitt bild arbete, en inlämning tills imorgon, jag började såklart på den idag =) Har inte ens lyckats få ihop an a4 än för min fakta text är nog den jobbigaste någonsin. Vilken skit-konstnär jag skriver om..

i alla fall, har haft en helt okej dag i skolan, hade ett oförberett kort tal i engelskan, ett SO-förhör och ett matteprov. Kändes som det gick rätt bra på allting utav det faktiskt. Imorgon har jag förmodligen betygssamtal i idrott så då får vi se hur det går ;) JÄKLAR, måste sticka.. haha. ligger efter jätte mycket i slöjden men hur tusan ska  jag hinna med och sticka mitt i allt också?!

Var i alla fall me filip idag, mys. Nu måste jag skriva klart mitt bildarbete.. kommer väl sitta uppe till ett typ. och vad ska jag ha på mig imorn? hjälp.

Förlåt för världens jobbigaste & tråkigaste text, nu är de FOKUS.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0