Jag är kär i en ängel


Jag har världens bästa pojkvän, är så himla lycklig!
Det är svårt att sätta ord på känslorna, det går nog inte ens.
Men det här är verkligen kärlek, när man tror att man inte kan tycka om någon mer
så blir man förvånad själv över att varje gång man är med honom så
växer dom känslorna lite till. Jag tror att man måste uppleva det för att förstå.
Men när man går hela dagarna och tänker på samma person och
längtar efter honom tills man nästan spricker och när han får en att skratta hela tiden.
Eller när man kan leva för pussarna, kramarna och den kärlek han ger,
det är nog den bästa känslan som finns.
Och för att inte tala om, Bara närheten!
Trodde aldrig att allting skulle kunna kännas så här rätt, men det gör det.
Jag skulle kunna spendera flera timmar att bara ligga o titta i hans fina ögon eller
på hans gulliga leende.
Varenda liten detalj med honom fascinerar mig.
Jag älskar att se honom skratta! Det gör mig så glad.
Och även fast det har gått mer än 4 månader så får jag fjärilar i magen varje gång vi träffas.
Jag blir lika lycklig över varenda kram & puss.
Varenda gång vi ligger och kollar på film och han håller om mig.
Varenda gång vi skojbråkar och det slutar med att båda ligger och skrattar.
Varenda gång han brottar ner mig & över varenda gulliga sms.

Filip du är DEN. jag kommer sakna dig denna veckan, men älskar dig! mest av allt.


Kommentera här
Postat av: viktoria ' -

aaw (a)

2009-12-20 @ 11:34:19
URL: http://vickanflickan.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

naw! vad gulligt :)

2009-12-20 @ 18:24:17
Postat av: Lollo

åå, gud va jag är glad för din skull lina! <333

2009-12-20 @ 20:37:46
Postat av: clara

aaww(A)vad gullig, ar glad for din skull <3<3

2009-12-22 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0