frisyr

har lite beslutsångest över hur jag ska ha mitt hår imorgon på avslutningen, haha! Inte för att de spelar så stor roll men när alla diskuterar kläder osv. så sitter man ju o tänker. Men i alla fall, antingen ska jag göra lockar, eller bara vågigt som jag brukar ha ibland eller så ska jag sätta upp det!


antingen testar ja ungefär såhär, fast med en svart rosett istället för sånt spänne.

eller så gör jag typ sånna här lockar & kanske sätter upp det på sidorna som på bilden.

HELP! =)


Kommentera här
Postat av: cassis

sådär uppsatt du har på första bilden var iofs jävligt snyggt!

2009-12-16 @ 22:18:02
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0