Friday I'm In Love

hejhej!
har precis ätit good middag och glass med världens godaste chokladsås, såklart, eftersom jag själv hade gjort den, haha!
Vaknade i alla fall rätt tidigt idag. Gick upp och duschade & gjorde iordning mig sen åkte jag in till stan så jag var där vid 12. Mötte finaste filip och sen åkte vi hem till honom. Vi gjorde väl inte så mycket, tog det lugnt o myste mest, fast var ute och hade snöbollskrig också, det blev seriös fight. Hela mitt ansikte & min luva var täckta med snö. Till och med i munnen och ögonen. Det slutade med att båda låg på marken i alla fall, hahaha. Men vet inte om jag hinner träffa honom mer innan ja åker på söndag =( buhuu, en vecka utan bubbisen.

Nu ska jag i alla fall kolla lite tv tror ja. Hoppas att de är någonting bra. Ska nog hämta mer glass & chokladsås med, haaha
Ha en bra kväll!


suddig bild från igår, var massor med snö idag när jag vaknade.


Kommentera här
Postat av: Elin

haha äre månen i mitten längst upp? :O

2009-12-19 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0