En liten update

tänkte göra ett snabbt inlägg bara, mår bättre idag och var ute och åkte på eftermiddagen. Det var perfekt väder, helt  blå himmel och sol men väääldigt kallt. Men visst längtar jag hem lite,buhu :( efter filip mest.
imorgon är det julafton i alla fall, känns inte alls så men det blir nog bra. Ska ut o åka skidor hela dagen imorgon igen, sen blir det hem och få lite julklappar (yey) och sen på kvällen ska vi till nån restaurang o äta julbord typ, mums.

Ikväll ska jag kolla på Love actually eller vafasen den heter.  Men den ser man ju typ varje jul, eller i alla fall jag, hehe. Men ni får ha det så bra & god jul igen!

Elin; de e tråkigt utan dig också :( buhu. Men vi får ses när jag kommer hem & hoppas allt går bra me Linnea oså. Du e bäst! Vi hörs imorgon.

Clara; hur fasen fick du tag på en dator? :D Spanar du många italienska killar eller? Du måste berätta sen i så fall. Hör av dig så fort du kommer hem på lördag.


Kommentera här
Postat av: Lollo

clara spanar in många italienska killar ja! eller hur clara? ;) haha :D <33

2009-12-24 @ 01:55:56
Postat av: Elin

naaw! :) aaa lätt, då blire snöbollskrig o massa anant skojj! ah tack :)

I Know, you too honey <3 aa :D



oh glömde nästan... HAVE A MERRY FUCKING AWESOME X-MAS BABE! :D

2009-12-24 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0