Dag 2 i Idre

hej sötisar
sitter i stugan, pappa tog med sin dator med mobilt bredband så jag kan göra en snabb uppdatering. Igår var det första skiddagen och det var riktigt bra i backen, solen sken fast det var väldigt kallt ändå, men med mycket kläder funkade det. Idag stannar jag hemma i stugan, är sjuk! Somnade inte förrän vid 2 inatt p.g.a världens huvudvärk och ena stunden frös jag hur mycket som helst och andra svettades jag, hehe. Så nu ska ja sitta här och snyta mig och bli frisk!


den här bilden tog Joel igår på morgonen i backen, fint va?

Kommentera här
Postat av: Elin

hej sjuuukling hoppas du blir bättre! :) saknar dig här hemma o alla dagar e tråkiga typ :( även om du bara vart borta nån dag (A) finfint kort måste jag säga! :) jag vet 2 saker ja kommer få i julklapp nu (A) hihihihi

2009-12-22 @ 13:34:33
Postat av: Anonym

stackars dig :( <3 fan vilken fin bild. :D

2009-12-22 @ 21:24:32
Postat av: Alice-fotoblogg

Hejsan vill du fråga nåt i min frågestund snälla<3

2009-12-23 @ 08:58:24
URL: http://aliiiiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0