igår hade...

....vi ju "tjejkväll" hos clara, eller vi var där, fyra stycken, det var skit mysigt och roligt. Sen sov jag och alice över också så jag kom inte hem förrän vid halv fem idag för vi var där hela dagen.


clara, fixad och klar, söt!

poose

efter att ha badat åkte vi ut med båten, elin var grym första båtförare ;) blev aningen galet där.

alice och jag var grymt taggade, och ursäkta vårat hår med det blåste som tusan!

sen somnade vi vid 4 och idag var vi taggade igen, åkte ut med lilla gummibåten för att steka.

lite sol var det, men en hel del moln!


vi hade en grym lösning med colan i vattnet med ett snöre så den höll sig kall!

Det kanske kommer nån mer bild ifrån clara när hon har skickat, om det är någon bra.
Nu ska jag duscha!

Kommentera här
Postat av: Perez

ser härligt ut D;

2009-08-05 @ 19:08:27
URL: http://perezj.se
Postat av: Sanna

tack så mkt! =)



härliga pics!

2009-08-05 @ 20:35:44
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0