sov hos clara

heej, sämsta uppdateringen jag vet. Men igår bestämde jag mig att åka till clara vid typ 20 över sex och tjugo minuter senare skulle hennes buss gå ifrån stan. Så jag fick liiiite bråttom. Men det löste sig. Så jag var där igår kväll då och sen sov jag över där, det var skit kul. Sen idag har jag mest tagit de lugnt, försökt plugga lite. Alltså jag känner mig som världens pucko när jag inte fattar NÅGONTING i matten, men när man väl har kommit på det så är det väl inte så himla svårt.

Men nu är min farmor och min.. gammelfaster här. Dom ska äta middag här. Så ikväll måste jag väl sitta och vara social lite, tycker sånt kan vara rätt jobbigt ibland när man inte är på humör men aja ;) haha.

Kommentera här
Postat av: clara

hah lite stressig men det gick ju :D hahaha det var skit kul :D

2009-08-23 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0