Off to sandared!

Jag sitter här och dööör av hunger, hehe, inte riktigt då men jag är as hungrig i alla fall, ska väl äta snart. Imorgon ska jag hem till clara i alla fall och jag tror att jag kanske åker ganska tidigt. Ska vara där över dagen, sen kommer elin&alice senare också, så ska vi äta lite, kanske bada (hon har pool!), och sen ska jag i alla fall sova där, vet inte hur det blir med dom andra än, men det blir nog kul i alla fall.

Kommer nog en del bilder kanske, har ju varit lite dålig med det =) Men då vet ni i alla fall vart jag håller hus imorgon/mesta delen av onsdagen.


haha, helt konstig bild från när vi va hos elin en dag.
& riktigt så lång är jag inte, haha, jag står på ett trappsteg högre upp & på tå.

Kommentera här
Postat av: clara

hahah så snygga! xD

2009-08-03 @ 21:33:13
Postat av: Sanna

härligt foto!

2009-08-05 @ 17:52:42
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0