Lina glömde logga ut..

Yo Yo Elin the guestblogger here (A)

Lina jag måste säga en sak, att somna på sängen och glömma logga ur när ja är hos dig är inte smart haha!
så nu blir det ett inlägg À la elin.

Snart ska jag ta moppen hem, för lina o hennes mamii ska ju som sagt in till knalleland.
Dagen har vart underbar med en massa stek o härligt fölk. Hoppas morgondagen också blir lika lyckad även fast vi är i skolan.

tänkte berätta lite om eftermiddagen här hos Lina. Hon cyklade ju och jag tog moppen hit som hon nämnde innan, hog såg ut att ha det lite jobbigt i uppförs backen där ett tag hah! nej skoja, du gled fram som ett proffs på banan! (A). Sen när vi kom hit åt vi lite o han med o sola lite innan målnen kom :) Nu sitter vi som vi brukar göra o nördar framför datorn, jusst nu är det ju bara jag. ska vell väcka henne snart höhö!


Ha det bra... :)

Btw, hoppas ingen trodde att jag var serriös nu :S


Kommentera här
Postat av: cassis

hahahahahaha elin!

2009-08-19 @ 20:27:25
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0