Torsdag redan

oj när jag loggade in här på bloggen såg jag att jag inte har bloggat sen i måndags. Det har väl varit fullt upp, startade inte ens datorn igår. Har i alla fall blivit förkyld, inte så kul. Nu har jag en lång helg  framför mig, ledig på måndag också. Men idag hade jag en riktigt rolig och lyckad dag, var hemma hos elin med e&c efter skolan (som förövrigt slutade ett) och bara hade sjukt kul, grillade o.s.v. sen drog vi ner till kortegen och kollade den på kvällen. väldigt kul som sagt, ni är guld värda tjejer<3 nu ska jag lägga mej och snora och försöka somna, haha. Återkommer imorgon!


Kommentera här
Postat av: Elin

Hela dagen var underbart rolig och bästa på länge! :D



Du är också guld värd! Du är otroligt underbar! <3

2009-04-30 @ 23:15:47
Postat av: sofie

svar ; tacktack :) solbrillsen är från stadium (y) köpta nyss. och tröjan är från h&m förra sommaren :D<3

2009-05-01 @ 17:16:21
URL: http://remake.blogg.se/
Postat av: clara

Det var en super dag :D <3 du är guld värd lina fina! <3

2009-05-02 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0