Söndag

Idag verkar solen inte vilja vara framme lika mycket som igår, massa moln och himlen är helt vit istället för blå. Men igår var det i alla fall en helt underbar dag, jag var ute hela dagen och det kändes verkligen som sommar. Idag hade jag ju hoppas på ännu en sån dag men enligt vädret ska det vara molningare både idag och imorgon. Idag ska jag ta och plugga lite engelska annars har jag ingenting för mig, kanske ska hitta på något eller så blir det bara en "ta-det-lugnt-dag" nu ska jag kila ner och äta frukost!

Förresten så kan jag visa mina nya jeans som jag köpte igår sen om ni vill? Dom är helt vanliga och väldigt lika ett par av mina gamla men.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0