hej

ursäkta för min dåliga uppdatering, men som ni kanske förstod några inlägg ner så har jag en hel del skolarbeten att göra just nu. Men imorgon är det äntligen fredag! Vädret blir bara bättre & bättre, och humöret desamma. Idag fick jag mitt hår fixat, utväxten alltså. Det är fortfarande en liten utväxt kvar p.g.a att hon gjorde slingor med hätta men mycket bättre blev det och lite ljusare.

Nu ska jag plugga vidare med SO;n kanske slänger in en bild på håret senare.

Kommentera här
Postat av: Elin

VI VILL SE LINA VISA HÅRET! VI VILL SE LINA VISA HÅRET! VI VILL SE LINA VISA HÅRET! :D jag är så rolig, ja har ju settde typ F Ö R S T av alla (a) Favvo? tror verkligen det ! haha jag dör.

2009-04-23 @ 19:09:01
Postat av: Viktor

ja tänkte väl detta ! :)

2009-04-23 @ 21:27:01
URL: http://viktorkrygaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0