Toblerone.

Nu sitter jag och äter Toblerone, mums, men det va nån ny variant som mamma köpte på IKEA idag,  med....  russin, honung, mandel & nougat eller nåt sånt där. Den vanliga e godare men denna funkar väl med :) godis ju.
Har i alla fall övat på biologi provet som vi har imorrn en stund nu. Lite har väl fastnat, hoppas jag kommer ihåg det imorrn när man väl sitter där också, jag är en sån som brukar få riktig blackout ibland.
Måste plocka fram idrottskläder o.s.v. tills imorgon också. Oj vad jobbigt, haha.

Förresten så såg jag två nya avsnitt av the hills idag, guuuuud vad bra det är, haha. Nästan lite nära till gråten ett tag där, men bara nästan.

Nej nu ska jag plocka fram saker som sagt :)

Keep it real folks! / L

(lite nya hejdå;n nu)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0