Tisdag

Andra dagen i veckan, och jag känner på mej redan nu att den här veckan kommer att gå segt för jag är trött som bara den. De funkar jätte bra i skolan annars och så. Känns bra att dom här två veckorna som vi hade mest prov och läxor nästan är över så man kan pusta ut ett tag innan man är mitt uppe i det nya. Hade idrott idag i Borås Hallen där vi inte brukar va, och eftersom det spöregnade när vi skulle gå tillbaka till skolan tänkte vi vara lite smarta och gena över tågrälsen, men det blev inte så lyckat, haha. De brukar finnas ett hål där man kan gå igenom stängslet, men det var borta så det var bara vända och gå tillbaka... Jag va ganska tjurig då kan man säga, jag ville ju snabbt till skolan & TacoBuffén!
Efterskolan (spöregnet bara fortsatte) så gick jag o alice hem till henne och satte oss för och plugga, varm choklad blev det också. Fick gjort det mesta vi skulle så det känns bra...

Så nu sitter jag här hemma och ska snart äta nånting. Ska nog beställa de där armbandet idag också, annars blir det imorrn. Och idol klockan 20.00 Får man ju inte missa!

pusss / L


idrottshallen

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0