Spegel

godkväll sötisar!

har inte alls mycket för mej nu, blev en riktig myskväll idag. Jag och min bror gjorde tacos till middag också, mums.
Har kikat runt på lite olika internet sidor och bara tagit det lugnt nu.
Hittar SÅÅÅ mycket som man bara vill ha ju.
Har bestämt att jag måste bli flitigare med dagens outfit också, för det är la skoj att läsa?

Jag va förresten uppe på vinden idag o kollade efter en spegel som jag ska ta ner o ha på mitt rum när jag har fått iordning, och ja kan säga att ja hade ganska ont i ryggen efter att ha bökat runt där, haha. Det är jätte lågt i tak så man får krypa eller gå på huk och det är spån på golvet. Men jag hittade ju den i alla fall och den va jätte fin tror jag, även fast jag bara såg den i papper o kikade in, Men den är mörkbrun i trä, det är en gammal golvspegel me nån guld detalj och så. Tar väl kort på den när jag har fått ner den. Saken är bara den att eftersom den är gammal så är glaset delat på mitten för dom kunde ju inte göra så stora speglar då. haha, men det blir nog bra.

Imorgon ska jag och mamma till stan för o kika på lite kuddfodral och så, får väl se om jag hittar något, fotar isåfall.

pusspuss!  / L


Kommentera här
Postat av: sofie

outfits gillar vi alltid !

2008-09-28 @ 10:21:58
URL: http://sofiehaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0