Skor

hej, förlåt för att min uppdatering rent ut sagt suger, men de är bättre att de blir lite samanfattningar då&då än att ni får läsa om alla tråkiga saker utspritt, haha!
Idag hade jag hemkunskap i skolan - falafel, blev faktiskt ganska gott.
Efteråt åkte jag o mami till stan o ja köpte mej ett par skor, hade egentligen inte tänk göra det men det blev så. Tänkte bara ha dom som övergångsskor nu innan vintern.
Har även hittat en jätte söt t-shirt jag ska köpa men den kan ja blogga om lite senare...
Imorgon ska jag troligen iväg nånstans så uppdateringen kommer la inte vara så bra, men det blir ett inlägg på kvällen i alla fall :)

Nu ska ja kika lite på tv.
Såhär ser skorna ut jag köpte idag;

FRED PERRY SLIM LACE W

puss! / L

Kommentera här
Postat av: Alice

Skit snygga ! :D

2008-09-19 @ 21:33:22
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: erik

haha ;) kolla på Nelly.com då? ;D

2008-09-19 @ 22:14:18
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

najs mannen ! ;D haha , ska du hitta på idag ? msn! :D

2008-09-20 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0