skolan - spanska

Hejsan.
Nu är jag hemma ifrån skolan, dagen har gått ganska snabbt faktiskt, hade hemkunskap hela förmiddagen - köttbullar och potatismos och på eftermiddagen hade vi spanska.
Jag kan meddela er att min tand mår bättre också, haha.
Har idrottsdag hela dagen imorrn. Skit tråkigt, men man får väl överleva. Har verkligen ingen idé vad jag ska ha med mej för mat o sånt där.
Här kommer i alla fall några bilder ifrån spanska lektionen;


böcker, här mådde kameran inte så bra, hade tappat den i marken, därför som de är randigt.

moi, haha.

coola väggen i klassrummet.

clara.

Puss o hej / L

Kommentera här
Postat av: clara

haha :P ucha på idrottsdag ..

2008-09-11 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0