Rolig kväll

Ni kanske undrar vart jag har hållit hus.
I fredags var det ju idrottsdag först, jätte tråkigt och jätte kallt men nu är det gjort. Det var längdhopp, 60 meter o.s.v. friidrott ni vet. Sen åkte jag till Lager 157 efter skolan med mamma och min bror, hittade dock bara en tjocktröja. Jätte tråkigt men så är det ju ibland, då har man ju pengar kvar till ett annat tillfälle i alla fall, haha.
Vid halv 6 tiden åkte jag hem till Alice och där hade vi lite tjej kväll med elin och clara också. Lagade mat, gick ut. Köpte MASSA godis o hyrde filmer och hade det skit skoj, det får göras om snart.  Nu är jag ganska trött, fick inte mycket sömn jag. Och så har jag en hel del läxor att göra också. Bloggar väl senare. Här kommer några bilder;


igår kväll, på den stora luftmadrassen!

va ute lite i morses.

jag och elin, coolingarna.

jag o elin igen.

Kan hända att de kommer nån mer bild från igår kväll om nån skickar till mej.
Nu ska det pluggas! Puss o Hej / L

Kommentera här
Postat av: erik

Okejokej :P



Jo allt bra här, själv? ;) <3

2008-09-13 @ 13:50:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: clara

haha roligt hade vi <3 måste göras om ,kan skick några bilder senare. :P

2008-09-13 @ 14:44:27
Postat av: sarah

f i n a bilder :)

2008-09-13 @ 16:11:36
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken kväll :D så rolig och mysig kväll var det värkligen längesen vi hade ! detta måste göras om :) <3 finaste bilderna också hahaha

2008-09-13 @ 21:14:14
Postat av: Alice

Jaa det var verkligen jätte jätte mysigt ! Måste göras om :) puss

2008-09-15 @ 20:22:22
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0