Promenad

hej, jag kom precis in från en kort promenix. Jätte skönt fast lite kallt, märks verkligen att hösten är påväg nu.
Annars har jag väl mest häckat framför datorn idag, blev lite plugg också men inte särskilt mycket.
Imorgon är det ju skola som vanligt, usch vad helgerna går fort. Men jag har tur som har studiedag på tisdag i alla fall!
Och matteprov på onsdag, den är riktigt riktigt svår matten den  här gången, banne mej inge kul o sitta och plugga sånt.
Nu känner jag att det börjar lukta mat här, mums.


bild från promenaden, med mobilen dock.
Att den inte kan få de mysiga ljuset. Hahaha, orange-aktikt ni vet, kvällsljus.

puss!  / L


Kommentera här
Postat av: sarah

åh höst promenader är bland det härligaste jag vet!

:):)

2008-09-14 @ 21:16:16
URL: http://sarahz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0