My day

Hjälp vad kallt det är hemma hos oss. Sitter här och fryser som vanligt.
Har massa plugg jag skulle kunna göra nu men det får faktiskt vänta lite...
Imorgon har vi studiedag och jag tror jag ska in till stan en stund med dom bästa, alltid lika skoj tjejer :)
Sen så blir de väl hem o plugga en stund då.
Dagen idag har varit riktigt seg och skolan var tråkigare än vanligt. speciellt spanskan och undra vf?  USCH!

Hmm, nu ska jag nog göra lite varm choklad! Min favorit just nu.
Och juste! Jag var inne på Gina tricot idag och provade den gråa tröjan jag bloggade om, blir nog inget köp... Kändes inte sådär perfekt ni vet.

Right down to the kitchen!
/ L


oj vad fin man kan bli ibland!


elin, vi satt o gav varandra "blicken"


en liten bild på mej får ni med!

puss , ni är bäst.


Kommentera här
Postat av: clara

hah usha på spanska,, stan <3

2008-09-15 @ 17:41:11
Postat av: Elin

spanskan kan gå o dö! även dom ... ! haha blicken :P staan :D<3

2008-09-15 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0