min JOBBIGA dag

hej, blir en snabb update bara.
Jag har precis druckit två stora muggar varm choklad och ätit skorpor. Kom hem för en halvtimme sen och är riktigt trött. Det var nog faktiskt längesen jag va såhär trött. Nästan så man somnade på våran sega so-lärares genomgång.
Idag hade vi idrott också, springa runt ramnasjön, inte skoj de. Och då blev man ännu tröttare Imorrn är det idrott igen och på fredag är det idrottsdag. Man blir ju trött bara man tänker på det. Nu ska jag väl sätta mej o plugga lite inför Biologi provet som är imorrn och jag har knappt koll på vad som är med på testen än. ÅH vad jobbigt allt känns just nu.

Kanske uppdaterar senare idag, eller imorrn om jag fortfarande lever då! :)

Puss! / L

Kommentera här
Postat av: erik

Så jäkla typiskt ;D Men jag måste fan ha dom där jeanserna :O

2008-09-09 @ 17:45:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

haha, precis ;) <3

2008-09-09 @ 17:51:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0