Marknad

hejsan.
Idag åkte jag och mamma och pappa iväg till en marknad en kort stund på förmiddagen, var väl inte jätte skoj men jag köpte lite godis i alla fall, haha. Sen har jag väl mest varit hemma och tagit det lugnt, varit ute en hel del och pluggat lite också. Skönt att bara ta det lugnt ibland och ikväll blir de mys framför tvn.

jag har extreemt shopping sug just nu, vill hitta den där t-shirten jag pratade om igår (ska lägga in bild senare) och så vill ja hitta, jeans, en hoodtröja & en stickad kofta. Får väl ta me mamma till stan nån dag. T-shirten kanske inhandlas på måndag i för sig!

De är marknad här i borås nästa lördag så jag kanske ska ta mig in dit, men det betyder att de inte kommer bli nån shoppingrunda me mamma då heller, hmm.. aja :) Blir ikea på fredag i alla fall. Jag ska köpa en ny säng...
Men jag kmr självklart blogga mer under veckan så ja behöver ju inte dra varje dag nu.

Nu ska jag parkera mig vid tvn, ska bara hämta godisskålen först. Fy skäms på mej, min mun behöver nog inte fler hål än vad den redan har.

pusspuss! / L

Kommentera här
Postat av: elin

haha godis e livet ! :D jusste höstmarknaden , ska vi gå ? :)

2008-09-21 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0