marknad

Idag var det marknad i stan så jag gick dit en stund efter skolan med Elin. Köpte bara lite godis, haha.
Känns riktigt skönt att det är fredag idag, verkligen vad jag behöver. Har varit trött största delen av denna veckan.
Så det blir att bara ta de lugnt, ska nog till IKEA imorrn för och köpa en ny säng till mitt lilla rum. Och så kanske jag hittar något mer, det brukar ju oftast vara så.
Nej nu ska jag sätta mej lite vid tv;n innan middagen. Räkor & sånt, inte alls vad jag va sugen på idag ju. åååh.

pusspuss! / L

Kommentera här
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

jag har faktiskt lite pengar :) haha! :D

2008-09-26 @ 19:40:52
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

yeah, kanske blir shopping i helgen :P

2008-09-26 @ 22:29:28
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Lollo

åt också räkor till middag.. men var så mätt efter allt godis så jag åt typ ingenting! haha pouss :)

2008-09-26 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0