lite kläder

åh vad mycket tråkiga läxor vi har. Känns som man aldrig blir klar, det är bara mer & mer.
Just nu håller jag på att skriva en argumenterande text om varför man borde få köpa alkohol vid 18 års ålder inte 20.
Min jakt på en fin kofta fortsätter och jag har hittat en ifrån H&M (bild där nere) den kanske jag ska köpa...
Sen ett annat plagg som står på min "vill-ha-lista" är ett Avanna linne, ni vet " today im wearing this " grymt, 219 går de på ifrån Glitzy utan frakt, sen kan man ju självklart beställa från avanna med, svart vore fint att ha nu på hösten :)
Sen LOVE t-shirten var den jag pratade häromdan och bilden är lånad ifrån kellybellybutton.




soo, what do you think, LOVE t-shirten blir nog första inköpet om den finns inne, Sen får jag se hur det blir med resten.
Nu ska ja skriva rent mitt svenska arbete.

puss på er! ni är bäst, / L

Kommentera här
Postat av: GM

Snygga kläder drär hörrdu :D Bra stil :D



Ha det så bra.

2008-09-21 @ 19:47:18
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: elin

köööööp dom ! :D Voff voff lilla vovven xd HAHAHAHA snygg design :D

2008-09-21 @ 20:57:50
Postat av: Anonym

Dom var jätte snygga ! Guud vilen fin desig du har då :D !!! Me like

2008-09-22 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0