Godmorgon

godmorgon godmorgon.

Sitter här och nördar framför nya msn beta som jag har laddat ner, de är ju gryyymt! PUSSSSSSS, ett smack-ljud varje gång någon skriver till mej.

Idag är det i alla fall sol utomhus så jag får väl se vad jag hittar på. Har lite spanska jag måste öva på eftersom vi har prov på onsdag, men annars blir det väl mest att ta det lugnt. Skönt att göra det nu när det är helg. kanske ska BAKA också, de va verkligen ett tag sen. Man får rätt många idéer när man sitter och tänker.

nu ska jag dra på mig lite bättre kläder
xoxo/ L

Kommentera här
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

visst vart den :) Haidi är jätteduktig!

2008-09-28 @ 12:25:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0