En tand.

hej, allt bra med er? Med mej är det helt ok fast min tand värker.
Dagen i skolan var jätte bra, och så skulle vi ha idrott efter lunch. Vi spelade innebandy och så fick jag en klubba senhårt mot min mun. j*vlar vad ont det gjorde. Jag sprang in till spegeln och tittade och det är en spricka över hela ena framtanden. Och fläskläpp.  Grejen är att jag har en tråd bakom tänderna som håller ihop dom för att jag har haft tandställning, så jag visste ju inte hur det låg till. Om tanden var lös eller inte.
Åkte i alla fall till tandläkaren efter skolan och kollade upp det.
Det var en spricka bara som tur var. Men jag får inte äta något hårt under en vecka eller tugga med framtänderna. Så inget kött, baugette, karameller o.s.v. Sen så kan det hända att tanden får en missfärgning och blir blå/grå, det hoppas jag verkligen inte. Sen kommer det göra ont i den när jag är ute i kyla. Ska tillbaka till tandläkaren om 2 veckor o kolla igen.

Nu vet ni det också! :) haha.

Annars fryser jag ihjäl här. Ska nog byta om till lite bekvämare kläder och fortsätta få ut min ilska på msn som inte vill funka. Glad jag låter, haha.

Puss & Hej! / L

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0