Dagen i gbg

hej hallå!
Idag blev det göteborg med elin en stund, riktigt kul. Köpte faktiskt bara ett linne.
Väldigt lyckad dag i alla fall. Här kommer några bilder...
Ikväll blir det väl att kolla på fotboll och imorrn är det läxor som gäller.
Glöm inte o kolla in tävlingen på Http://lcfashion.blogg.se som avslutas imorgon.
Mössan som ni ser på elin under är jag lite ledsen att ja inte köpte en likadan, fast mörkblå.
Misstag som man gör, kanske kan fjäska lite för mamma så hon åker ner till gbg i veckan, får hålla tummarna för att den finns kvar också.

söta elin i bilen! (med sin fina mössa)


jag i bilen, lite konstig min, haha :)

elins snygga skor hon köpte.


detta linnet köpte jag, snyggare på, enkelt o fint.

nu blir de fotboll.
Puss puss! / L

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0