20.39

Godkväll sötisar.
Här sitter jag med SO'n fortfarande, har inte jobbat särskilt effektivt idag. Datorn har varit på brevid hela tiden så ni kan ju tänka er hur mycket arbete det blir gjort då. Jaja, jag har bara mej själv att skylla. Får väl jobba mer någon annan dag också. Annars är allt bra med mej förutom att jag känner av en liten början på förkylning i halsen, får väl hoppas på att den inte riktigt bryter ut. Imorgon är det skola som vanligt igen. Ska fota dagens outfit imorrn med! :) får inte glömmas.
Nej nu får jag väl hoppa in i duschen och fixa iordning lite inför imorrn, har en sovmorgon på en halvtimma med. Inte så länge men det är ju alltid nåt eller hur?

puss o hejs / L


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0