Kläder, låtar, hjälp, allt möjligt!

yo!
( jag måste komma på lite nya hälsning-sätt, help?! )

Imorgon blir det då stan med elin, vet en hel del saker jag vill kika på. Vi hade tänk gå både inne i själva stan och i knalleland (ett shoppingcenter typ) även fast dom flesta butikerna är samma så finns de ju en del olika i alla fall.
Skulle träffa henne vid halv 1 tiden så jag hinner blogga innan imorgon i alla fall.
Känner att jag MÅSTE köpa lite nya kläder, jag har ju INGENTING, eller jo men inte mycket.
Här är några grejer jag hade tänkt kika på:


gina gina, och mössa - indiska.

Sen blire inne-uggsen och koftor m.m.
Ska inte köpa ALLT, men ska väl kika så får man hoppas att NÅGOT f öljer med hem :)

Och här tipsar jag om 4 låtar som spelar på mitt iTunes nu;

♥ If i Were a Boy - Beyonce
♥ Bottle up - Pussycat dolls ft. Snoop Dogg
♥ Superhuman - Chris brown ft. Keri Hilson
♥ Sweet about me - Gabriella Climi

Som ni kanske märker så är de väldigt olika stilar, eller kanske inte precis på just dom här, men om man kollar på mitt iTunes över huvudtaget, men jag är väl en allätare när det gäller musik.
Ni får jätte gärna ge mej tips också! Det kommer upp fler låtar senare om ni vill?

XO


Kommentera här
Postat av: clara

haha nice :D hoppas du hittar nått :)

2008-10-27 @ 22:04:57
Postat av: Ap

Fiint!

2008-10-28 @ 07:44:30
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: sofie

tycker du borde sattsa på den där blåa tunikan från gina, har en sån fast i mörkröd ! :)

2008-10-28 @ 10:33:55
URL: http://sofiehaallberg.blogg.se/
Postat av: BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Tips på grupp: The Shins!

2008-10-28 @ 14:46:10
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/
Postat av: Elin

asså den västen hon har på sej.. dt e en sån jag menar att ja letar efetr :D vet du vart den kmr ifrån?

2008-10-28 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0