hjälp , skor

jag har/hade ett litet dilemma, jag hade ju hittat ett par stövlar igår i stan på DNA som jag bloggade om.  Nu är det så att jag får välja UGGS/STÖVLARNA

Ugg'sen är ju varmfodrade och väldigt sköna, det tråkiga är ju dock att halva sverige vandrar runt i sånna just nu.

Stövlarna är mer "unika" och fina såklart, dom är ju kallare, och jag kanske ändå får köpa ugg'sen i December typ.

Jag tror jag har bestämt mej för att köpa stövlarna i alla fall så. Även fast ja kanske får frysa om fossingarna ett tag, men det är det nog värt, eller hur?


vilka tycker ni att ja ska satsa på? vore snällt om alla svarade..
puss


Kommentera här
Postat av: Cassis

Stövlarna, definitivt!

2008-10-17 @ 22:50:59
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: clara

stövlarna :D

2008-10-18 @ 10:20:42
Postat av: Alice

You know what i think . Ta stövlarna ! :)

2008-10-18 @ 13:57:30
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Louise

dom längst upp!

2008-10-18 @ 14:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0