Hej

( det är skit svårt att komma på rubriker! )
Imorgon ska jag till stan med Elin och kika lite, förhoppningsvis hittar jag någonting då. Hittade inget idag.
Har bl.a. kikat på ett par uggs imitationer , alltså innetofflor. Kan fota dom imorgon  när jag är i stan kanske
Sen har jag en låååång lista på vad jag vill kolla på. Haha!
Idag blir de väl mest en tråkig slappar dag. Ska väl jobba med lite läxor och sånt, sjukt tråkigt att vi ska få läxor över lovet tycker jag!

förlåt för ett jätte tråkigt inlägg :)


haha, parlamentet alltså...

puss!

Kommentera här
Postat av: Elin

haha fy fan va vilket program XD hahahhaa så jävla roligt

2008-10-27 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0