Onsdag

hellooo!
Ojojoj vad trött jag ÄR, skoldagen var faktiskt helt okej och det kändes som det mesta gick fort och bra idag. Hade bildredovisning som blev jätte bra, matteprovet var väl OK, jag blev hyfsat nöjd med resultatet, och engelskan med, i alla fall för o ha varit ett oförberett. Idrotten var styrka, funkade väl, men jag känner nästan alltid efteråt att jag kunde ha gett liiiiite till, menmen. Sen tog de typ 100 år att komma hem efter skolan, kändes det som i alla fall.
Och nu sitter jag här framför datorn, är så trött och min säng ser så lockande ut. Men jag FÅR INTE.
Jag måste skriva på vårat teknik arbete som ska vara klart på fredag. åh...

Skrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetetskrivarbetet!

Måste verkligen sätta igång..
får väl blogga senare. Kanske lägger ut receptet på muffinses med eftersom en del har frågat :)

pussss

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0