Onsdag

hej sötisar
idag var det sista ÅTAM dagen i skolan och vi var utomhus vid en liten sjö. Var väl inte så skoj men de blir ju vad man gör de till och vi försökte hålla humöret uppe. Efter det gick jag och alice upp till en affär för o köpa sushi, alltså en omväg. Då var det självklart slut så det var bara o gå hem till henne. Åt lite där i alla fall och hade girl talk.
När ja sen kom hem, för ungefär 10 minuter sen, så låg det ett kuvert till mej med rosa silkespapper i, och där i låg ju mitt lilla armband ifrån Kyssjohanna. Det var verkligen jätte fint, lite stort kanske, eller så är det jag som har för smala handleder,,, haha. Imorgon är det i alla fall vanlig skoldag.

De krånglar helt me bilder just nu så ja gör ett nytt inlägg lite senare, pusss

Kommentera här
Postat av: Love

Du glömde juu mig!!!

2008-10-08 @ 20:09:50
URL: http://har ingen blogg.com XD
Postat av: Alice

ååh have t on till tomorrow ? :)

2008-10-08 @ 20:18:58
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0