Tisdag

heello
nu är jag hemma och har ätit och så. Skoldagen gick som vanligt men jag var inte med på idrotten eftersom jag fortfarande känner mej jätte förkyld och jag hade feber idag också. Orkade verkligen inte ens ta på mej riktiga kläder idag i skolan så de fick bli några slappa mjukisbyxor,,,,, fy! jag hade lovat mej själv att inte ha det på hela denna terminen, haha. Sista lektionen gjorde vi väl inte så mycket heller, halva klassen satt o pratade gamla minnen, kul.  Efter skolan gick jag hem till alice igen och vi gick ut me söta viggo. Alltså jag dör, jag vill verkligen verkligen verkligen ha en hund. Annars så är ja verkligen trött nu, som det alltid är på veckorna. Har redovisning av bildarbetet imorgon så jag behöver nog öva lite på det sen.


bild från promenaden, har mörkat ner den lite bara...


Kommentera här
Postat av: Alice

Jaaah det var jätte mysigt :)

2008-10-16 @ 20:07:40
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0