godmorgon :@

gooodmorgon.
Ligger i min säng med datorn, har inte orkat gå upp än.
Jag brukar alltid ha min mobil på ljudlös men igår satte jag på "normal" för att höra när min mamma skulle ringa mej och jag glömde att ändra. SJÄLVKLART ringer nån j'vel mitt i natten (dolt nr) och min mobil låter inte särskilt diskret heller, de bah dunkade typ. Ja va så trött så ja reagerade inte fort, sen kom min brorsa in och stängde av den, haha!
nu ska jag duscha och äta frukost och vid 1 kommer alice.

bloggar sen, XO

Kommentera här
Postat av: ERIK

haha ja justja det visste du redan xD

2008-10-29 @ 10:13:37
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahah lyckat xd det händer alltid ngt när man ändrar me ljudet haha

2008-10-29 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0