Tänk positivt!

godkväll :)
Sitter och har ganska tråkigt faktiskt. Så jag fick för mej att översätta dom sista orden som ska vara med på spanska provet, nu har jag det gjort också, men det är bara en liiiiiiiiten bråkdel av allt plugg jag har framför mig *suck.

förresten så måste jag säga att jag faktiskt gillar hösten. grejen är, visst är sommaren härlig i all dess ära. Men samtidigt så måste de finnas andra årstider så man kan längta efter de andra, man lär sig uppskatta saker bättre då. Sen tycker jag faktiskt att de skulle vara ganska tråkigt utan den där tiden på året då man vet att julen närmar sig, träden ändrar färg o man får sitta med filtar framför tvn och bara mysa. Jo det regnar ju i för sig och det är skit tråkigt. Men efter regnet kommer solen (snön) och den kan man ju inte klaga på , mysigt mysigt mysigt! Hösten är en del i det hela helt enkelt. Det är i alla fall vad jag tycker...
... & jag måste börja tänka positivare, tänk vad mycket enklare o roligare allt blir då? Om man ser saker från den ljusa sidan. Från och med nu ska jag skriva tre saker om varje dag som är BRA! Deal!? Börjar imorgon.


En bild fotad häromdan.



XO / L


Kommentera här
Postat av: Elin

hahahha, bra tänkt Lina! x)

2008-11-01 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0