Tisdag

hejsan, jag är ledsen att jag inte har bloggat tidigare idag + att jag glömde fota dagens outfit, nu har ja redan hoppat i myskläderna,,,, haha. Skolan flöt på som vanligt och på tisdagar har vi bara tre lektioner, idrotten gick riktigt bra, men det kanske var för att vi va uppdelade tjejer/killar. Skoj i alla fall och vi spelade handboll. Sen fick jag mycket gjort på SO lekionen med. Skrev hela min artikel idag och det var väl inte riktigt så svårt som jag trodde...
Var me elin efter skolan och vi pluggade lite, eller tjötade väl mer än pluggade men lite fick jag gjort. Sen följde jag henne till bussen för ett tag sen. Jag tycker det är sjukt läskigt att gå själv på kvällarna. Man får känslan av att någon följer efter en, även fast det inte är så. Men det är väl för att man har hört så mycket och sett alla program som typ efterlyst. Men man vet ju aldrig, det KAN ju hända något. Kanske inte precis på den lilla vägen jag går men ändåså. Jag är i alla fall ganska rädd av mej när de gäller sånt ;)
Imorgon har vi bild redovisning i skolan, om en konstnär - claude monet.
Sen har vi matteprov också. Blir väl att läsa igenom det en sista gång och öva lite på redovisningen då.

Hade tänkt kolla på The hills nu, på internet, men det verkar vara lite krångel med det. Tänkte passa på nu innan ugly betty och DH börjar, det får man ju inte missa. Hmm, när ska ja ha tid till o plugga nudå? aja de löser nog sig.
Hinner nog inte blogga mer ikväll i alla fall, så ni får sova gott och ha en bra dag imorgon! :)

pussss / L

mycket text de blev idag, hoppas ni orkade läsa...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0