Tankeställare.

Nu har jag varit inne i stan och handlat bebis kläder och present till min mormor, det är skoj! haha.
Jag fick mej en liten tankeställare igår när jag satt och funderade...
Tänk hur mycket pengar man lägger på just kläder som bara blir liggande där i garderoben sen eller används i någon månad och sen blir för tråkiga. Tänk hur mycket annat man kan göra för dom pengarna, för kläder är ju inte det viktigaste?
Jag tycker personligen att det är jätte skoj och bry sej om vad man har på sig och matcha olika saker o.s.v men nu har jag inte handlat så mycket på ett tag och det GÅR JU faktiskt. Det är ju inte så att man behöver gå runt naken för att man inte köper kläder varje vecka, eller hur? Ungefär 70% av pengarna jag får går nog till kläder eller gjorde i alla fall innan,  och sen betalar ju mamma också.
Fast.. Det finns ju flera som verkligen har kläder som intresse och det har jag full förståelse för, men hey, om man hade sparat in dom där extra pengarna på kläderna man EGENTLIGEN inte behövde. Så skulle det nog vara ganska mycket efter ett tag...


den här t-shirten för 650 kronor, herregud..
Det finns ju liksom inte! I alla fall inte för mej.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0