Stan

hej sötnosar!
idag åkte jag ju till stan med alice efter skolan. Det var jätte mysigt. Fikade och gick runt och kikade lite. Väldigt höstigt ute just nu. Jag köpte ingenting, eller jo en ögonbryns penna. Men det räknas inte,,, haha. Däremot hittade jag ett par jätte fina stövlar som jag är sjukt sugen på. Grejen är den att jag och mamma hade bestämt att jag skulle skita i stövlar dettta året så köper jag uggs sen. Eftersom jag lägger mycket pengar på grejer till mitt rum och andra saker just nu. Men jag vill ha dom så mycket så jag får väl se hur det blir. Dom är ifrån DNA och kostar 995,-
Förresten får ja väl hänga på dom flesta och fota dagens outfit imorgon, jag har varit jätte dålig på det, jag vet.
Nu ska jag nörda här vid datorn ett tag innan middagen/kvällsmaten eller vad man nu ska kalla det.

pusssss o kram!


skorna, visst är dom snygga?

Kommentera här
Postat av: clara

tjusiga :D aaså jag vill oxxå hitta några fina höstskor ja får la leta lite till. haha <3

2008-10-16 @ 18:14:05
Postat av: sofie

sånna jag köpte fast några centimeter kortare tror jag ! (Y)

2008-10-16 @ 19:15:07
URL: http://sofiehaallberg.blogg.se/
Postat av: Alice

Hahah joo men det kan jag ta :) Asså skorna är skit snygga ! :D Me like ( christo ) stavas han äns så ? HAHAH

2008-10-16 @ 19:51:00
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: sofie

jag köpte dom på marie p sko.

1100 kr :)

2008-10-16 @ 20:22:21
URL: http://sofiehaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0