Söndag

Godmorgon sötisar!
Inatt sov jag som en KUNG i min nya säng,,, haha. Nej men det känns riktigt bra att rummet är fixat lite nu så jag slipper att sova i det lilla gästrummet en vecka till.
Har ätit en god frukost nu och, mums, vattenmelon och allt. Men idag är det ju söndag, skola imorgon. Fyfasen! Men nu får man ta o ligga i, bara en vecka kvar till lovet ju och det ska bli RIKTIGT skönt. Fast vi har två redovisningar och prov o.s.v denna veckan, så det blir nog en hel del plugg idag, tråkigt! men man känner sig alltid duktig efteråt.
Funderar på om jag ska ta en promenad ut i det fina höstvädret också, sol ute ju. Det får nog bli så :)

Nu får jag dyka ner i alla skolböckerna,,, haha!
pussss

Kommentera här
Postat av: Elin

så sängen va skön, låter bra haha :P måste också plugga idag, matte -.- såå tråkigt. aa det ska värkligen bli gött me lov! läängtar ! :D

2008-10-19 @ 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0