Sneakpeak

förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp, nästan i alla fall,,,,, haha
Idag åkte jag in till skolan på förmiddagen (!) det va en städdag och det gick ganska smidigt och snabbt så det va skönt. Sen har jag mest varit hemma. Har hjälp till liiiite granna och måla mitt rum. För tillfället bor jag tillsammans med alla mina saker i gästrummet. Men imorrn blir de färdigmålat och på tisdag kommer den nya sängen. Jag hade först tänkt att skriva en text på väggen i guld men så blir det inte. För svårt och välja vad det ska stå och förmodligen kommer jag tröttna.
Var inne i stan en snabbis med mamma och de finns så många roliga saker att köpa till rummet men de är nog bäst att vänta lite och se vad man verkligen behöver...
Här kommer en liten sneakpeak på hur rummet kommer se ut;
(bilderna är tagna med mobilen)

 
här är den nya färgen på rummet, ganska beige. Färdigmålat för idag, en strykning till imorgon...

nya stolen, snygg va ? ;)

ett L som mamma köpte till mej häromdagen, det ser svart ut men det är rostig stål så det blir brunt.
Det ska upp på väggen eller stå på min hylla.

satt framför brasan en stund nyss, sååå mysigt. Känns verkligen att det är höst nu.

nu ska jag äta lite middag snart.
puss / L Förresten, är det nån som vet en bra låt så får ni jätte gärna tipsa, behöver lite nytt.


Kommentera här
Postat av: sofie

här är nästan världens bästa låt. tror nog att du har hört det men den är underbar !

Meat Loaf - I would do anything for love

2008-10-04 @ 22:43:50
URL: http://sofiehaallberg.blogg.se/
Postat av: Elin

färgen va skit fin! dt blir nog as bra när dt blir fördigt! :D men har du så mörkt golv ? dt har jag aldrig tänkt på :S haha

2008-10-05 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0