skolarbete

hooola!
Gick ganska segt i skolan idag snorade massor och hade huvudvärk. Men de löste sig med en ipren. Hade redovisning i svenska som gick sådär halvbra. Man skulle hålla ett tal - en argumenterande text. I alla fall, efter sista lekionen (spanska) som verkligen kändes som en evighet gick jag o alice hem till henne. Gjorde klart vårat bildarbete och gick ut och gick en promenad.  Nu är jag hemma i alla fall och mina ögon är helt trötta. Sov inte så mycket i natt.
Som tur är har vi inga läxor eller något tills imorgon.
näe nu ska jag nog bänka mej framför tvn och hämta en kaka,,,,, haha.

pysss!

Kommentera här
Postat av: ina

tack så mycket :o)

2008-10-13 @ 19:44:04
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0